nota kaki! :))

ωɛℓcσмɛ..и тниϰ 4 ʌιƨιт мα вℓσɢ ʏαян.. :)
hit counter
 nor waqiah zulkifli  just call wawa saje  stay pontian, jB  gler2  fanatik terhadap wane ungu  kidal  ske mkn  pntang jmpe novel  ta bnyk ckp  ta pndai na setle an prob  sgt3 sensitif  ta bpe tgi  ta ske telur kning  ta ske dtipu  ta ske bkongsi kaseh  kdg2 hip0krit..hee  ta pndai na mara  ta bpe na brani  ske pendam sumting,ta ske meluah an  pape pn sy hnye wanita biasa  :)
Lilypie Kids Birthday tickers
sy ta sehebat anda semua..blog nie hnye luahan aty sy saje.. :)

Thursday, September 23, 2010

S A Y A K E P U N Y A A N D Y !




eyt! urm dlm cuace mendung2 nie, trase nk bbloging plk..stlh aku nyanyi bnyk kli lgu "Tuhan beri aku cinta" akhirnya..i'm taken..waa..tengs dear..but..aty 50:50..sbb nye k.mila tau la..hee..sbb aku mkin xcye sme itu cinta..sbb cinta nie kdg2 wt kte bhgia..but kdg2 mnyakitkn..uhh! benci kl0 dlm situasi kcewa..nnt k.mila jd mngsa..aku call dy dlm keadaan ngis t'esak2..smpai dy pn sdih tgk aku..huhu..sbb cnta jgk la, berat bdn aku da trun dgn mendadak..dlu 48-50kg, n0w 43kg jekk..aishh..cinta o0o cinta..aku tk0t plk nk srius dlm cinta nie..urm..sbb aku ske pk negatif..arghh! kn best kl0 dri awl lg kte tau spe jdoh kte.. "COMPICATED SITUATION"..taun nie je bkli2 aku berada dlm situasi nie..urm..s0, h0pe hbgan kt0rg hepy ending..;)


"ohh! mama..sy mahu kawen..huhu..gatal! ;D"

No comments:

Post a Comment